თემის მონახაზი
- ზოგადი
- სათემო ადვოკატირება
სათემო ადვოკატირება
რატომ და როდის უნდა ავირჩიოთ სათემო ადვოკატირების კამპანია. რა ეტაპებისგან შედგება ადვოკატირების კამპანიები; ადვოკატირების განხორციელების მთავარი წინაპირობები; სამიზნე აუდიტორია, მოსაზღვრე პარტნიორები და ტაქტიკები.
- თვითმმართველობის საკუთარი/ექსკლუზიური და დელეგირებული უფლებები, რაც თვითმმართველ ერთეულს შეუძლია განახორციელოს.
- ადგილობრივი თვითმმართველობების გადაწყვეტილებები, სადაც მოქალაქეთა მონაწილეობა შესაძლებელი და ღირებულია არსებული გამოცდილებებით -ადგილობრივი თვითმმართველობის კოდექსით განსაზღვრული მოქალაქეთა მონაწილეობის მექანიზმები.
- კოდექსის მიღმა არსებული მოქალაქეთა მონაწილეობის ინოვაციური მექანიზმები.
- რა ინსტრუმენტები არსებობს თემის ონლაინ და ოფლაინ მობილიზებისთვის; „10 ოქროს წესი“ სათემო მობილიზებისთვის.
- რა არის მესიჯი; როგორია კარგი მესიჯი; რას აკეთებს მესიჯი და ვინ შეიძლება იყვნენ მესიჯის მიმწოდებლები; როგორ ვიყენებთ ციფრულ პლატფორმებს მესიჯების გასავრცელებლად.
- ადვოკატირების ლიდერების სარგებელი და დაშვებები კამპანიის მარცხის ან წარმატების შემთხვევაში პირადი და სათემო ინტერესების ერთდროული დაცვისთვის.
- საქართველოში განხორციელებული წარმატებული ადვოკატირების მაგალითები.